New:admin_reply_close_ticket.txt (language\xx\email)
Code: Select all
Beste %%NAME%%,
Hierbij delen wij u mede dat uw support ticket met ticket ID %%TRACK_ID%% is afgerond en gesloten.
Om de geschiedenis van het ticket te bekijken kunt u op onderstaande link klikken:
%%TRACK_URL%%
Met vriendelijke groet,
Software Support Team
---
Dit is een automatisch gegenereerd bericht, u kunt hier niet op antwoorden!
Code: Select all
$ticket['message'] = hesk_msgToPlain($message,1);
/* Format e-mail message */
if ($new_status == 3)
{
$msg = hesk_getEmailMessage('admin_reply_close_ticket',$ticket);
$esubject = $hesklang['ticket_closed_staff'];
}
else
{
$msg = hesk_getEmailMessage('new_reply_by_staff',$ticket);
$esubject = $hesklang['new_reply_by_staff'];
}
/* Send e-mail */
/* hesk_mail($ticket['email'],$hesklang['new_reply_staff'],$msg); */
hesk_mail($ticket['email'],$esubject,$msg);
Code: Select all
$valid_emails = array('category_moved','forgot_ticket_id','new_reply_by_customer','new_reply_by_staff','new_ticket','new_ticket_staff','ticket_assigned_to_you','new_pm','admin_reply_close_ticket');
Code: Select all
$hesklang['ticket_closed_staff']='Uw support ticket is gesloten';
$hesklang['new_reply_by_staff']='Nieuwe reactie op uw aanvraag';