Page 1 of 1

Translation Dutch

Posted: Mon Feb 16, 2015 7:29 pm
by lupolo
Hello,

Iám bussy with translating.

here is my translation for so far (not ready yet)

Code: Select all

// ADDED OR MODIFIED IN Mods For HESK 2.0.0
$hesklang['saved_ticket_tpl'] = 'Opgelagen templates';
$hesklang['new_ticket_tpl']='Toevoegen of wijzigen van een ticket template';
$hesklang['and_change_status_to'] = 'en wijzig status naar'; // Used in combination with $hesklang['submit_reply'] (Reads as "Submit reply and change status to")
$hesklang['closed_title'] = 'Gesloten';
$hesklang['image'] = 'Afbeelding'; // Used for alt tag
$hesklang['close_modal'] = 'Sluit';
$hesklang['email_custom_field'] = 'Email Adres';
$hesklang['email_custom_field_help'] = 'Email toevoegen toelaten. SVergelijkbaar met een tekstveld echter deze adressen worden toegevoegd aan alle e-mails voor dit ticket , in het Cc of Bcc , afhankelijk van de gekozen optie.';
$hesklang['email_custom_field_label'] = 'Adres type';
$hesklang['cc'] = 'Cc:';
$hesklang['bcc'] = 'Bcc:';
$hesklang['mailgun'] = 'Mailgun';
$hesklang['mailgun_help'] = 'Verstuur mail via de Mailgun API. Voor meer informatie hierover, bezoek https://www.mailgun.com';
$hesklang['mailgun_api_key'] = 'Mailgun API code';
$hesklang['mailgun_api_key_help'] = 'Uw API code voor Mailgun.';
$hesklang['mailgun_domain'] = 'Mailgun Domein';
$hesklang['mailgun_domain_help'] = 'Uw geregistreerde domein voor Mailgun';
$hesklang['html_emails'] = 'HTML email';
$hesklang['html_emails_help'] = 'Verstuur HTML emails naar collegas en klanten.<br><br>Om deze uitbreiding te gebruiken, maak een map met de naam <b>html</b> in uw
    language\'s <b>emails</b> map en creer voor iedere email bestand een html template. Beide HTML and plaintext versies worden verzonden naar de ontvanger. De
	ontvanger zijn mail programma toont waarschijnlijk alleen de geen die compatible is met zijn of haar instelling van hun mail client.).';
$hesklang['html_emails_text'] = 'Inschakelen HTML-e-mails';
$hesklang['beta_text'] = 'BETA';


// ADDED OR MODIFIED IN Mods For HESK 1.7.0
$hesklang['date_custom_field'] = 'Datum';
$hesklang['date_custom_field_text'] = 'Geen opties voor dit aangepaste soort veld type.';
$hesklang['multiple_select_custom_field'] = 'Meerkeuze selectie';
$hesklang['multiple_select_custom_field_text'] = 'Opties voor deze multi-select box, voer een optie in per regel (van elke regel zal een keuze kunnen zijn voor de). Je moet minstens twee opties invoeren!!';
$hesklang['date_format'] = 'Datum notitie zou moeten zijn YYYY-MM-DD formaat.';
$hesklang['custom_field_setting'] = 'Meertalige ondersteuning';
$hesklang['custom_field_setting_help'] = 'Bij gebruik van deze optie zorgt u ervoor dat de vertaling van de eigen velden uit het taal bestand worden gehaald . De naam gebruikt in het eigen veld is de basis voor de vertaling.';
$hesklang['enable_custom_field_language'] = 'Eigen velden vertaling toelaten';
$hesklang['custom_language_key'] = 'Veld taal bestand code';
$hesklang['ticket_reopen_assigned'] = '[#%%TRACK_ID%%] toegewezen ticket heropend';
$hesklang['verify_email'] = 'Controlleer Email';
$hesklang['email_verified'] = 'The email address <b>%s</b> has been verified. Additionally, the following tickets have been created:'; //%s: email address
$hesklang['verify_no_records'] = 'No records were found for this activation key. Has this activation key already been used?';
$hesklang['activation_key'] = 'Activation Key';
$hesklang['no_tickets_created'] = 'Geen ticket aangemaakt';
$hesklang['customer_email_verification'] = 'Klant email verificatie';
$hesklang['customer_email_verification_help'] = 'Verplicht klanten hun e-mailadres te controleren via e-mail. Als eenmaal hun adres is geverifieerd, hoeft deze niet opnieuw te worden gecontroleerd in de toekomst. <br><br> <b>LET OP:</b> Activeren van deze mogelijkheid blokkeerd de mogelijkheid om meerdere e-mails te voorzien bij het aanmaken van een ticket, daar HESK niet in staat om te bepalen welke e-mail moet worden gecontroleerd .';
$hesklang['require_customer_validate_email'] = 'Vereist klanten om e-mail te controleren';
$hesklang['multi_eml_disabled'] = 'This feature has been disabled because this help desk has been configured to require
    customers to verify their email address';
$hesklang['feature_disabled'] = 'Optie uitgeschakeld';
$hesklang['verify_your_email'] = 'Uw ticket is bijna aangemaakt; De laatste stap is om eenmalig dit adres te gecontroleerd voordat uw aanvraag in behandeling kan worden genomen. Een e-mail is verzonden naar het het ingevoerde adres ter verificatie.';
$hesklang['installation_information'] = 'Installatie informatie';

// ADDED OR MODIFIED IN Mods For HESK 1.6.0
$hesklang['ticket_closed'] = '[#%%TRACK_ID%%] Ticket gesloten/opgelost';
$hesklang['ticket_reopen'] = '[#%%TRACK_ID%%] Ticket heropend';
$hesklang['ticket_reopen_assigned'] = '[#%%TRACK_ID%%] Assigned ticket reopened';
$hesklang['create_based_on_contact'] = 'Gebruik gegevens voor een nieuwe aanvraag';
$hesklang['notify_note_unassigned'] = 'Someone adds a note to a ticket not assigned to me';
$hesklang['can_change_notification_settings'] = 'Can change notification settings';
$hesklang['note_edit_successful'] = 'Note edited';
$hesklang['note_last_edit'] = 'Note last edited on: %s'; // %s: timestamp of last edit
$hesklang['total_number_of_edits'] = 'Total number of edits: %s'; // %s: total number of edits
$hesklang['add_row'] = 'Add row';
$hesklang['addnote'] = 'Add note';
$hesklang['no_noteID'] = 'No Note ID';
$hesklang['note_id_not_found'] = 'Note ID not found';
$hesklang['mods_for_hesk'] = 'Mods voor HESK';
$hesklang['err_modsForHesk_settings'] = 'Can\'t open file <b>modsForHesk_settings.inc.php</b> for writing. Please CHMOD this file to 666 (rw-rw-rw-)';
$hesklang['mods_for_hesk_version'] = 'Mods HESK Versie';

// ADDED OR MODIFIED IN NuMods 1.5.0
$hesklang['ticket_auto_refresh'] = 'Ticket Tabel Auto-Refresh:';
$hesklang['display_rtl'] = 'Toon de site van rechts naar links';
$hesklang['show_icons_navigation'] = 'Toon iconen op de navigatie menu';
$hesklang['enable_maintenance'] = 'Onderhoud modus inschakelen';
$hesklang['can_man_settings']='Can manage help desk settings';
$hesklang['disable_user'] = 'User is active (click to deactivate)';
$hesklang['enable_user'] = 'User is inactive (click to activate)';
$hesklang['user_activated'] = 'User has been activated';
$hesklang['user_deactivated'] = 'User has been deactivated';
$hesklang['active_user'] = 'Is active user';
$hesklang['self_deactivation'] = 'You cannot deactivate yourself!';
$hesklang['inactive_user'] = 'Your account is currently inactive. Contact an administrator for more information.';
$hesklang['notify_customer_email'] = 'Emails to customer on reply';
$hesklang['notify_customer_email_text'] = 'Don\'t send email notifications of replies to the customer by default';
$hesklang['cant_edit_admin'] = 'De administrator account is niet wijzigbaar (Gebruikers ID = 1)';

// ADDED OR MODIFIED IN NuMods 1.4.0
$hesklang['numods'] = 'NuMods';
$hesklang['navbarBackgroundColor'] = 'Navigatie achtergrond kleur';
$hesklang['navbarBackgroundColorHelp'] = 'The main color of the top navigation bar. This applies to both the client and staff-side.';
$hesklang['navbarBrandColor'] = 'Navbar Brand Color';
$hesklang['navbarBrandColorHelp'] = 'The text color of the \'brand\' on the left (also the name of the Help Desk).';
$hesklang['navbarBrandHoverColor'] = 'Navbar Brand Hover Color';
$hesklang['navbarBrandHoverColorHelp'] = 'The text color of the \'brand\' on the left when the use moves their mouse over the text.';
$hesklang['navbarItemTextColor'] = 'Navbar Item Text Color';
$hesklang['navbarItemTextColorHelp'] = 'The text color of the navigation items on the navigation bar (by default \'Home\', \'Ticket\', and \'Knowledgebase\' are the three items on the client-side).';
$hesklang['navbarItemTextHoverColor'] = 'Navbar Item Text Hover Color';
$hesklang['navbarItemTextHoverColorHelp'] = 'The text color of the navigation items on the navigation bar when the user hovers over one of the items.';
$hesklang['navbarItemTextSelectedColor'] = 'Navbar Item Text Selected Color';
$hesklang['navbarItemTextSelectedColorHelp'] = 'The text color of the navigation items on the navigation bar when the user clicks on an item, and a dropdown menu appears (such as \'Ticket\').';
$hesklang['navbarItemSelectedBackgroundColor'] = 'Navbar Item Selected Background Color';
$hesklang['navbarItemSelectedBackgroundColorHelp'] = 'The background color of the navigation items on the navigation bar when the user clicks on an item, and a dropdown menu appears (such as \'Ticket\').';
$hesklang['dropdownItemTextColor'] = 'Dropdown Item Text Color';
$hesklang['dropdownItemTextColorHelp'] = 'The text color of a dropdown item.';
$hesklang['dropdownItemTextHoverColor'] = 'Dropdown Item Text Hover Color';
$hesklang['dropdownItemTextHoverColorHelp'] = 'The text color of a dropdown item when the mouse hovers over it.';
$hesklang['questionMarkColor'] = 'Question Mark Color';
$hesklang['questionMarkColorHelp'] = 'The text color for the question mark circle, as seen on the \'Settings\' page and on other various pages.';
$hesklang['dropdownItemTextHoverBackgroundColor'] = 'Dropdown Item Text Hover Background Color';
$hesklang['dropdownItemTextHoverBackgroundColorHelp'] = 'The background color of a dropdown item when the mouse hovers over it.';
$hesklang['uiColors'] = 'UI Colors';
$hesklang['displayRtl'] = 'Spiegel de site horizontaal';
$hesklang['displayRtlHelp'] = 'Selecteer deze optie om de tekst richting in te stellen van rechts naar links.';
$hesklang['showIcons'] = 'Toon iconen';
$hesklang['showIconsHelp'] = 'Selecteer dit vakje om pictogrammen naast de navigatiebalk artikelen te tonen';
$hesklang['maintenanceMode'] = 'Onderhoud modus';
$hesklang['maintenanceModeHelp'] = 'Check this box to put the Help Desk in maintenance mode. Staff can still log into the backend, but the front end will be inaccessible.';
$hesklang['err_nuMods_settings'] = 'Can\'t open file <b>nuMods_settings.inc.php</b> for writing. Please CHMOD this file to 666 (rw-rw-rw-)';
$hesklang['ip_to'] = 'To';
$hesklang['ip_bans'] = 'IP Bans';
$hesklang['email_bans'] = 'Email Bans';
$hesklang['ip_email_bans'] = 'IP / Email Bans';
$hesklang['ip_banned'] = 'Your IP has been banned by the help desk. You will be unable to submit a ticket until your IP ban has been removed.';
$hesklang['email_banned'] = 'The email address you have entered has been banned by the help desk. You will be unable to submit a ticket until your email ban has been removed.';
$hesklang['none'] = 'Huidige of geen';
$hesklang['parent'] = 'Hoofd ticket';
$hesklang['children'] = 'Gekoppelde ticket';
$hesklang['add_child'] = 'Add Child';
$hesklang['child_added'] = 'Successfully added <strong>%s</strong> as a child to this ticket.'; //%s: the child tracking ID
$hesklang['is_child_already'] = '<strong>%s</strong> is already a child of this ticket.'; //%s: the child tracking ID
$hesklang['child_does_not_exist'] = '<strong>%s</strong> is not a valid Tracking ID!'; //%s: the child tracking ID
$hesklang['child_is_itself'] = 'You cannot set a ticket as a child of itself.';
$hesklang['delete_relationship'] = 'Delete Relationship';
$hesklang['relationship_deleted'] = 'Parent/Child relationship deleted.';
$hesklang['autorefresh'] = 'Autorefresh:';
$hesklang['autorefresh_restrictions'] = 'Enter value in milliseconds. Value must be greater than 1000 to use this feature. No fractional values.';

// ADDED OR MODIFIED IN NuMods 1.2.5
$hesklang['show_filters'] = 'Tool filter kollom';
$hesklang['hide_filters'] = 'Verberg filter kollom';

// ADDED OR MODIFIED IN NuMods 1.2.2
$hesklang['changeLanguage'] = 'Wijzig taal naar';

// ADDED OR MODIFIED IN NuMods 1.2
$hesklang['statuses'] = 'Statuses';
$hesklang['basicProperties'] = 'Basis instellingen';
$hesklang['shortNameKey'] = 'Korte naam koppeling';
$hesklang['shortNameKeyDescr'] = "Dit is de vertalings koppeling, met de vertaling die u op iedere pagina wilt tonen met statussen. Met uitzondering van de ticket view pagina's (ticket.php, admin_ticket.php, and print.php)";
$hesklang['longNameKey'] = 'Lange naam koppeling';
$hesklang['longNameKeyDescr'] = "Dit is de vertalings koppeling, met de vertaling die u wilt tonen op ticket.php, print.php, and admin_ticket.php";
$hesklang['textColor'] = 'Tekst kleur';
$hesklang['textColorDescr'] = 'Dit is de hex kleur code deze wordt gebruikt op de ticket zoekpagina en de export zoekpagina';
$hesklang['closedQuestionMark'] = 'Gesloten?';
$hesklang['closedQuestionMarkDescr'] = 'Indien geseceteerd, tickets zullen als gesloten worden beschouwd indien ze op deze status staan.';
$hesklang['defaultStatusForAction'] = 'Standaard statuses voor akties';
$hesklang['isClosedByClientMsg'] = 'Zodra een klant op "Opgelost" klikt, zet status op';
$hesklang['isStaffClosedOptionMsg'] = 'Zodra een medewerker op "Sluit aanvraag" klikt, zet status op';
$hesklang['isStaffReopenedStatusMsg'] = 'Zodra een medewerker op "Nieuw" klikt, zet status op';
$hesklang['isDefaultStaffReplyStatusMsg'] = 'Zodra een medewerker reageerd op een ticket, zet status op';
$hesklang['lockedTicketStatusMsg'] = 'Wanneer een ticket is vergrendeld, verander de status naar';
$hesklang['nuModsVersion'] = 'NuMods versie';
$hesklang['shortNameRequired'] = 'Korte naam koppeling is benodigd.';
$hesklang['longNameRequired'] = 'Lange naam koppeling is benodige.';
$hesklang['textColorRequired'] = 'Tekst kleur is benodigd.';
$hesklang['addNew'] = 'Nieuwe toevoegen';
$hesklang['close_action']='Sluit ticket'; // Close ACTION
$hesklang['whyCantIDeleteThisStatus'] = "Waarom kan deze status niet verwijderd worden?";
$hesklang['whyCantIDeleteThisStatusReason'] = 'Deze status kan niet worden verwijderd omdat het wordt gebruikt als een standaard status voor een bepaalde actie.';
$hesklang['isNewTicketMsg'] = 'Zodra er een ticket is aangemaakt, zet de status op';
$hesklang['isRepliedByClientMsg'] = 'Zodra een klant reageerd op een ticket, zet de status op';
$hesklang['close_this_ticket']='Sluit aanvraag';
$hesklang['closed']='gesloten';
$hesklang['resolved']='Opgelost'; // Ticket has been RESOLVED
$hesklang['quick_help_ticket']='Hier is de informatie van uw ticket. Je kunt deze beantwoorden, sluiten of heropenen indien van toepassing.';

// ADDED OR MODIFIED IN HESK UI
$hesklang['search_the_knowledgebase'] = 'Doorzoek de kennisbank';
$hesklang['view_ticket_nav']='Bekijk Ticket';
$hesklang['quick_help']='Help';
$hesklang['quick_help_submit_ticket']='Vul AUB het berichten veld in aan de rechterkant voor het verzenden van een ticket. Noodzakelijke velden zijn gemarkeerd met een <font class="important">*</font>.';
$hesklang['quick_help_view_ticket']='Vul AUB de benodigde gegevens in aan de rechterkant om uw ticket in te zien. Indien u uw ticket kenmerk vergeten bent, klik "Kenmerk onbekend".';
$hesklang['quick_help_ticket']='Hier is de informatie voor uw ticket. U kunt hierop andtwoorden, markeren als opgelost, of de aanvraag heropenen indien mogelijk.';
$hesklang['information']='Informatie';
$hesklang['admin_sidebar_ticket_id']='TICKET KENMERK';
$hesklang['priorityChange']=' - - Wijzig Prioriteit - - ';
$hesklang['statusChange']=' - - Wijzig status - - ';
$hesklang['ownerChange']=' - - Wijzig eigenaar - - ';
$hesklang['categoryChange']=' - - Wijzig categorie - - ';
$hesklang['navigation']='Navigatie';
$hesklang['nti']='<span class="glyphicon glyphicon-plus-sign"></span> Maak een nieuw ticket aan';
$hesklang['savedResponses']='Opgeslagen reacties';
$hesklang['heskUiVersion']='Hesk UI Version';
$hesklang['add_ticket_general_information']='Algemene informatie';
$hesklang['add_ticket_your_message']='Omschrijving';